2016 m. balandžio 17 d., sekmadienis

Situacijos su mob. ryšio operatoriais




Sveiki, šiandien aprašysiu stebuklus kurie jau ne tokie ir stebuklai ant Lietuvos, o kiekvieną dieną vykstantis procesas kuris taip ir neįvyksta. Tai mūsų mobilaus ryšio operatorių kompetencijos ir žinių trūkumas bei problemų nesprendimas bei tinginiavimas. Pastarasis veiksmas (t.y ne veiksmas) mane labiausiai nervina paskutiniu metu. Kantrybė trūko tada kai paprašiau Omnitel, pakeisti mano Spotify (premium) paskyros el. paštą į naują, jie pasakė, kad to padaryti negali... Kol ko nors neparašai viešai ir jų neišlazdavoji prieš visą Lietuvą, jie nė piršto nepajudina, kad klientas jaustųsi patenkintas. Davė nemokamai puse metų Spotify (premium) su nauju abonementu ir naudokis kaip nori jeigu kils problemų ne mūsų reikalas... Taip aišku ir nutiko, kai nusprendžiau atsikratyti facebook paskyros per kurią ir buvo užregistruotas Spotify ebonementas, manote pasielgiau neatsakingai ? Jo, pasielgiau kaip noriu, tam yra Spotify supportas tam yra ir tas pats Omnitel supportas kuris šioje situacijoje ir turėtų gelbėti.. Gal jeigu būčiau jiems mokėjęs papildomus pinigus tai būtų išsprendę problemą, o nemokamas paslaugos tiekimas vyksta neįskaičiuojant techninio palaikymo ? Iš patirties žinojau jog pirmiausia reikia kreiptis į Spotify ir išaiškinti situaciją, nes Omnitel kol užregistruos mane ir priskirs kokiems nors jų ale "Technikams" pralauksiu puse mėnesio. Iš Spotify atsakymą gavau per parą, kur aiškiai parašyta jog turiu patvirtinti savo buvusios paskyros detales, t.y pvz.: kokie atsitiktiniai trys grojaraščiai buvo pas mane ir kokia mano gimimo data, viskas ok. Patvirtinus jie pareiškė jog kreipčiausi į savo mobilaus ryšio operatorių per kurį ir paimtas tas Premium abonementas, tada su atsakymu atgal pas juos.

Citata iš laiško
Thanks for getting back in touch. We understand that your mobile service provider is unable to transfer your Premium subscription to another email address. Don't worry, we'll look into this.
We can see that the email address registered to your new account (username 000000) is different from the one registered to your previous one. What we can do now is transfer this email address to your new one.
All we'll need is for you to confirm with Telia if they can transfer the subscription to your new account with the same email address as your previous one.
Please let us know how this goes. We'll be here waiting for your reply.
Tuo tarpu jie jau pradėjo kelti mano asmeninius Spotify duomenis iš senosios paskyros į naująją, kol aš subendravau su viena iš Omnitel "mergaičių". Jūs man pasakykit kodėl jos iš viso ten dirba, dėl gražaus balso ir viskas ? Aišku iš pirmosios mergaitės sužinojau, kad jie niekuo negali padėti, toliau po val. pertraukos sukontaktavau jau su kita, toji pasakė jog užregistruos mane pas technikus ir turėčiau būti informuotas kaip ateityje jiems seksis spręsti mano "problemą". Šiuo atveju laukiu jau dvi savaites...

Parasius po dvieju savaiciu, vel turime laukti...



Toks pat įvykis buvo kai perėjau iš Bitės tiesiai į Omnitel, negalėjau gauti trumpųjų žinučių (SMS) iš užsienio apie pora mėnesių, kol jie sprendė "problemą". Toks jausmas, kad ko negali pasidaryti per jų savitarnos svetainę, to nepadarys ir jie patys.

1 komentaras:

  1. Panašiai yra ir tais atvejai, kai duomenis nori persikelti ne tik iš Spotify, bet apskritai iš telefono. Kadangi buvo tokia situacija, jog aš tiesiog turėjau labai daug kontaktų ir kt. informacijos telefone ir paprašiau jų pagalbos perkelti viską iš vieno telefono į kitą (ir vienas, ir kitas telefonas pirktas pas juos), tai tos mergaičiukės į mane pasižiūrėjo išpūstom akim ir pasakė, kad tokios paslaugos neteikia. Oh come oon - bent pasidomėk, paskambink kam ir paklausk - o gal aš esu pvz. pritinus pinigų ir sumokėsiu belekiek, kad tu man bele padarytum, ko prašau.. My point is, kad motyvacijos parduoti (tai reiškia ir gerai aptarnauti) - nelabai rasta.. Nors dabar duomenu apdorojimui naudojami įvairiausi aparatai/programos ir pan., tai kaip ir ne problema - susiradau kaip ir ką pasidaryti pati. Bet tuo metu man reikėjo pagalbos skubiai ir tikrai būčiau nepagailėjus pinigų, kad tik man kuo greičiau viską sutvarkytų..

    AtsakytiPanaikinti